Délegyháza

Önkormányzat

Novemberi Képviselő-testületi ülés

                              Délegyháza Község Önkormányzat                    

Polgármester

2337 Délegyháza, Árpád u. 8.

Telefon/fax: (24) 542-155, (24) 542-156, E-mail:  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

__________________________________________________________________________________________                                                                                                                      

 

 

M E G H Í V Ó

Délegyháza Község Önkormányzat Képviselő-testületének rendes ülését

2011. november 15. (kedd) napján 16:00 órára összehívom.

Képviselő-testület Szociális - Egészségügyi Bizottságának rendes ülését

2011. november 14. (hétfő) 15:00 órára,

Képviselő-testület Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottságának és Oktatási – Kulturális - Sport Bizottságának rendes összevont ülését 2011. november 14. (hétfő) 16:30 órára

összehívjuk a testületi ülést a bizottsági elnökök által meghatározott napirendekkel

 

 

Figyelem!

Meghívóban szereplő napirendi előterjesztések és dokumentumok kizárólag elektronikus levél (email) formájában kerülnek megküldésre. Képviselő-testület és bizottságainak ülésein a tanácsteremben elektronikus prezentáció (laptop, kivetítő) segíti a napirendek tárgyalását és a döntések (határozat, rendelet) meghozatalát.    

 

Helye:

Polgármesteri Hivatal (Tanácsterem)

 

Napirend előtt:

Beszámoló a lejárt határidejű határozatok végrehajtásáról

 

Nyílt ülés tervezett – módosított - napirendi pontjai:

 

1./          Iskola igazgatói pályázat elbírálása

                Előadó: Polgármester,

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.07. 12:00) felelőse: Varju Miklósné

 

2./          A 2012. évi belső ellenőrzési terv elfogadása

                Előadó: polgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

                Meghívott: Fodor Pálné belső ellenőr

Előterjesztés: írásbeli,

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.03. 16:00) felelőse: Szecsei Imréné

 

3./          Integrált Gazdasági és Gazdálkodási rendszer ügye

                Előadó: polgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli,

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.03. 16:00) felelőse: Szecsei Imréné

 

4./          Közlekedési tükör kihelyezésének ügye

                Előadó: alpolgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

                Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.03. 16:00) felelőse: Tisza Gabriella

 

5./          Tavirózsa Kemping bérleti díjának felülvizsgálata

                Előadó: polgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.03. 16:00) felelőse: dr. Molnár Zsuzsanna

 

6./          CSÖSZ ügyek

                Előadó: Polgármester, Alpolgármester

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.03. 16:00) felelőse: dr. Molnár Zsuzsanna – Szecsei Imréné

 

7./          Hókotrás ügye

                Előadó: Alpolgármester

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.08. 12:00) felelőse: Tisza Gabriella

 

8./          Árpád utca ügye

                Előadó: Polgármester, Alpolgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.03. 12:00) felelőse: Jakab István

 

9./          2012. évi szúnyoggyérítés ügye

                Előadó: Polgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.08. 12:00) felelőse: Tisza Gabriella – Dósa Renáta

 

10./       A Polgárőrség használatában lévő autó ügye

                Előadó: Alpolgármester

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.08. 12:00) felelőse: Tisza Gabriella

 

11./       Pályázat kiírása közétkeztetési feladatok ellátására

                Előadó: Polgármester,

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.07. 16:00) felelőse: dr. Molnár Zsuzsanna – Beke Vanda

 

12./       Óvoda pályázat ügye

                Előadó: Polgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.08. 12:00) felelőse: Dóra Aladárné – Beke Vanda

 

13./       A Víziközmű Társulattal való együttműködés ügye

                Előadó: Polgármester,

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.08. 12:00) felelőse: dr. Molnár Zsuzsanna

 

14./       Beszámoló az Idősek Napja előkészületeiről

Előadó: Szociális - Egészségügyi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)(2011.11.08.12:00) felelőse: Szabó Judit

 

15./       Egyéb településfejlesztési és településüzemeltetési ügyek

                Előadó: polgármester, Pénzügyi – Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.15. 16:00) felelőse: Jakab István – Tisza Gabriella

 

 

Zárt ülés tervezett napirendje:

 

1./          Szociális ügyek

Előadó: Szociális - Egészségügyi Bizottság elnöke

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal előterjesztésért (2011.11.15.12:00) felelőse: Szabó Judit

2./          Flotta telefonok ügye

                Előadó: Polgármester, Alpolgármester

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.08. 12:00) felelőse: Dóra Aladárné – Csányi Imréné

 

3./          Pályázat kiírása könyvvizsgálói feladatok ellátására

                Előadó: Polgármester,

Előterjesztés: írásbeli

Hivatal elektronikus (szkennelt)előterjesztésért (2011.11.04. 16:00) felelőse: dr. Molnár Zsuzsanna

 

                               

Meghívó - napirendi dokumentumok kiküldése (e-mail útján)

Felelős: Beke Vanda Varju Miklósné

 

Délegyháza, 2011. november 9.     

                                                                                                              dr. Riebl Antal

polgármester

 

 

Takácsné Váloczi Tünde

Pénzügyi - Fejlesztési – Ügyrendi Bizottság elnöke

 

 

Jakus Lászlóné

Oktatási - Kulturális - Sport bizottság elnöke

 

 

Görbe István

Szociális – Egészségügyi Bizottság elnöke

 

Kapják:

1-7.         Polgármester és települési képviselők, alpolgármester

8-11.       Bizottságok nem képviselő tagjai

12-25.     Polgármesteri Hivatal köztisztviselői

26..          Derzsi Katalin művelődésszervező, Délegyházi Hírek szerkesztő

27.           Általános Iskola intézményvezető

28.           Óvoda és Családi Napközi intézményvezető

29.           Belső Ellenőr - Fodor Pálné belső ellenőr

30.           honlapszerkesztő

31.           Könyvvizsgáló - Bartha Gyula könyvvizsgáló

32.           Községgondnokság vezető – Zólyomi József

33.           Ismert e-mail című civil szervezetek

34.           Varga Gábor – lapszerkesztő, bérlő

35.           Pályázók

36.           Lugosi Istvánné

 

 

 

 

 

  

SJ Sticky Any Module

Széchenyi Terv Plusz logó

Keresés

Bejelentkezés

A regisztrációval Ön elfogadja a regisztrált felhasználókra vonatkozó szabályokat, melyet a Fórum oldal, Szabályzat fülre klikkelve olvashat el.

Közadattár

ISO 14001

Környezetvédelem

Délegyháza környezetvédelmi programja

Copyright © 2013. All Rights Reserved.