Délegyháza

Önkormányzat

Pénzügyi osztály

Pénzügyi csoport


Ügyintézők:
Andrásik Andrea – Pénzügyi előadó
Tel: 06-24/542-155/4
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Ács Ágnes – Pénzügyi előadó
Tel: 06-24/542-155/4
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Dóra Aladárné – Pénzügyi előadó
Tel: 06-24/542-155/4
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Válóczi Judit – Pénzügyi előadó, mb. gazdasági vezető
Tel: 06-24/542-155/4
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
 

Elérhetőségek:
Telefon: 0624-542-155/4
Fax: 0624-542-156
Levelezési cím:
2337 Délegyháza, Árpád u. 8.
 

Ügyfélfogadási idő:
Hétfő: 8.00-12.00
Szerda: 8.00-17.30
Péntek: 8.00-11.00
 

Pénztári nyitva tartás:
Hétfő: 8.30-11.30
Szerda: 16.00-17.30
Péntek: 8.30-11.30

 

Az iroda a költségvetési tervezéssel, beszámolással, önkormányzati szintű gazdálkodással, intézményi finanszírozással, állami támogatások igénylésével kapcsolatos feladatokat látja el.

  • az önkormányzat költségvetési koncepciójának, költségvetési rendelettervezetének, módosításának előkészítése, az azokat alátámasztó igények felmérése, feldolgozása, az egyeztetések lefolytatása, az előterjesztés összeállítása,
  • intézményi likviditási terv készítése, a teljesítés figyelemmel kísérése,
  • az önkormányzat zárszámadási rendelettervezetének, a gazdálkodás féléves és háromnegyed éves helyzetéről szóló beszámolóknak az összeállítása, a negyedéves pénzforgalmi és mérlegjelentések elkészítése, a zárszámadás keretében az intézményi pénzmaradvány megállapítása, a központi pénzügyi információs rendszer szerinti adatszolgáltatás teljesítése,
  • az önkormányzati intézmények éves és évközi beszámolóinak felülvizsgálata, ennek alapján a gazdálkodás alakulásának figyelemmel kísérése, elemzése,
  • az önkormányzati intézmények pénzügyi-gazdálkodási feladataival kapcsolatban felmerült szakmai kérdések megválaszolása,
  • az önkormányzati intézmények költségvetési előirányzatainak nyilvántartása, pénzellátásuk „kiskincstári” rendszerben, a kiutalt intézményi támogatások nyilvántartása,
  • intézményi nettó munkabérek utalása a MÁK számfejtése alapján,
  • a költségvetési szervek törzskönyvében bekövetkezett változások nyilvántartása a társirodák bevonásával,
  • az éves költségvetésben tartalékként, valamint az intézmények vonatkozásában polgármesteri keretként és bizottsági keretként elkülönített előirányzatokra vonatkozó kötelezettségvállalások nyilvántartása,
  • a költségvetési gazdálkodással összefüggő testületi döntések szakmai, jogszabályi előírásoknak megfelelő, megalapozott előkészítése,
  • a költségvetést befolyásoló bizottsági, közgyűlési előterjesztések, döntések hatásainak számszerűsítésében, a szükséges módosítások megtételére vonatkozó javaslatok kidolgozásában való részvétel,
  • megállapodások gazdasági, költségvetési szempontok szerinti véleményezése,
  • az önkormányzati gazdálkodás alakulásának figyelemmel kisérése, az ésszerű takarékos gazdálkodás megvalósítására ösztönző javaslatok, összehasonlító kimutatások, eljárások kidolgozása,
  • az éves költségvetési törvény alapján a normatív támogatások, egyéb központosított előirányzatok terhére folyósított állami támogatások igénylése, a tényleges felhasználás szerinti elszámolás elkészítése, szüksége esetén a helyszíni ellenőrzésben való részvétel,
  • közhasznú munkavégzéssel kapcsolatos igénylés, támogatás elszámolás feladatainak ellátása,
  • önkormányzati társulásokkal történő kapcsolattartás,
  • az osztályhoz tartozó feladatok, költségvetési előirányzatok tekintetében a kötelezettségvállalással kapcsolatos megállapodások, testületi határozatok, költségvetési keret nyilvántartása,
  • az Önkormányzat által kötött szerződések szakmai és pénzügyi ellenőrzése,
  • az osztály tevékenységi körébe tartozó ügyekben Képviselő testületi, bizottsági előterjesztések készítése, a Képviselő Testületi, bizottsági döntések végrehajtása,
  • együttműködés az osztály feladatkörében a többi osztállyal,
  • ágazati statisztikák készítése, jogszabályban előírt adatszolgáltatások, jelentések elkészítése.

 

<- Vissza

Keresés

Bejelentkezés

A regisztrációval Ön elfogadja a regisztrált felhasználókra vonatkozó szabályokat, melyet a Fórum oldal, Szabályzat fülre klikkelve olvashat el.

ISO 14001

Környezetvédelem

Délegyháza környezetvédelmi programja

Copyright © 2013. All Rights Reserved.